Har du lyst til å være med på årets Bjørndalspretten?
Bjørndalspretten 2016 vil gå av stabelen lørdag 20. august 2016.
Bjørndalspretten ble første gang arrangert i august 2015. Arrangementet er for damer på Bjørndal og omegn.
Fjorårets arrangement var en stor suksess, med rundt 130 deltagere.
Arrangementet startet med turløyper i skogsområdet på Bjørndal, der man kunne velge mellom 6 eller 12 km, løp eller gå, konkurrere på tid eller ikke – ut fra eget nivå og interesse.
Vi nådde over et vidt spekter – noen løp fordi de ville konkurrere mot seg selv eller andre, noen ikledde seg morsomme kostymer og gjorde turen til et gøyalt og sosialt arrangement.
Alle påmeldte fikk utdelt gratis T-skjorte med vår egen logo som de brukte under løpet.
I målområdet var det rigget til med telt, scene og en trubadur som underholdt. Alle deltakerne fikk goodiebag, drikke og heder og ære når de kom i mål.
På kvelden var arenaen gjort om til bankett med langbord og band/DJ. Alle hadde med seg en matrett hver, og vi dekket til et fantastisk matbord. Det var dans, underholdning og premieutdeling. Med over 100 deltakere på dagsarrangementet som kunne ha med seg følge på kvelden, ble antallet kveldsdeltagere nesten doblet.
Vi er i gang med planleggingen av et nytt arrangement til høsten og håper på enda flere deltagere. Vi har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger fra folk på Bjørndal, og alle sier de er klare for en ny Bjørndalsprett.
Påmelding
Du kan enten melde deg på ved å gå inn på vår egen Facebookside:
Påmelding Bjørndalspretten 2016
– Eller du kan ta kontakt med arrangementskomiteen ved Tove Klyve på mail: tovekly@frisurf.no.
Når du melder deg på må du oppgi hva du ønsker å delta i: 6 eller 12 km, gå eller løpe, på tid eller i ditt eget tempo.
Det vil også bli et kveldsarrangement med mat, underholdning og dans der man kan ta med partner/følge om man ønsker.
Deltageravgiften er kr 200 per person, kr 300 hvis du har med følge på kvelden (husk å oppgi antall ved påmelding).
NB! Påmeldingsfrist 1. juni
Med vennlig hilsen Bjørndalsprettens arrangementskomité.
Legg inn en kommentar